Tuesday, December 12, 2006

Zbarceli Zgribulite


Azi mi-e atat de frig la maini ca mi-as dori sa fi crosetat deja manusa aceea pentru doua maini cu care amenintam lumea acum o vreme. Nu de-alta, dar n-am de gand sa renunt la colindatul de coclauri prea curand. Si-n plus si-n minus ca o fata mare ma imbujorez la cate-un tras de maneca discret in miez de noapte,o senhnor, imi smulgeti cu patentul de pe buze atatea mustaceli ca nu mai incap printre lanurile de foi mototolite.
Ma simt de parca m-ati fierbe cu grija ca pe vin intr-o oala inalta si smaltuita,deasupra unui foc imblanzit,taiata marunt printre bucati de mere ,coji de scortisoara, impanata cu cuisoare si cardamon, indopata cu zahar, turnata apoi in mii de cani din care toti stransi unul intr-altul, fara nici cea mai mica banuiala cum ca m-ar da pe gat sa soarba cu zgomot, sa plescaie, sa clefaie si sa galgaie tot ce-a mai ramas. Si eu pe toti ii gadil pe omusor. Na, ca iar m-am dat de gol!

Ma balangan pe scaun cu: Ella farmazoanca cu vocea de brocart si Louie vraciul cu cornetul si vocea din fundul gatului :P "Aaaaah, but it's cold outside!"


P.S. Madama de moravuri fine este pozata de amicul Degas.

3 comments:

Zaza said...

ai grija cu gadilatul ala, ti-am zis ca nu se stie unde o termini!!! :D

hihihihi

vio said...

mi-a placut postul asta, e cumva pe linia colectiei de moda de iarna din bloguri, cu vinutul fiert si cu manusi care te gidila:)
si-am inteles cam toate cuvintele!
mersi ca ma crezi o cucoana bine:)

Anonymous said...

crosetez eu, sa ai timp sa scrii!