Thursday, December 14, 2006

Pierdut creier.Il declar nul.

Ofer recompensa pentru piticii aferenti.
'S tembela! Jur pe barba Sfantului Bartolomeu!
Acu doua zile cand am mesterit lista de gagici una si una [handpicked and CTC-ed] si am facut curatenie in lista de nume strigate la catalog in partea stanga a blogului am uitat doua brave candidate la titlul de brigadier cand mutam coanele in noua categorie.
Rezultatul: O formidabila harababura!
Adica Madam Mix cea cu centi de contribuit la discutii si stimata lepsuitoare extraordinaire Antopicaau fost trase din pamantul sterp al blogului aici de fata.
Pe aceasta cale doresc sa le informez pe cele doua donsoare ca altarul meu pentru fiecare din ele e inca la locul lor de drept, in baie, feedurile lor in google reader si mustacelile la posturile danselor prezente pe fata, dar taratele din creierul subsemnatei nu functionau in ziua aceea. Lecitina zic unii, somn profund zic altii... Ce pacat ca lobotomia nu e reversibila.
[Ah, dramaqueening, thy name is Maria].
In stanga la sectiunea trasi in poza am atasat cea mai recenta poza cu mine in asteptarea reuniunii cu calculatorul nederanjata de faptul ca nu mai are viata si cu o cutie cu tot ce si-ar dori acum.

[Si daca vreti sa dati vina pe ceva. Editura Polirom e de vina! Mi-a luat creierii cu carticica lor roz: Gucci Gucci Coo. Cumparati cu incredere si ganditi-va la traducatoarea care si-a vandut piticii de pe creier pentru ea in multiple nopti albe.]

And in the morning, I'm making waffles!

3 comments:

utopic said...

nu te lua dupa santajista aia, uite cum s-a cocotat ea comfortabil in varful cuconetului

intr-o nota mai serioasa, maine aveam de gand sa scriu despre umilinta suprema de a fi scos de la linkuri

deci tocmai mi-ai privat cititorii de un post acid!!

merimeriquitecontrary said...

:P le-am pus in ordine alfabetica. intrucat la cucoane nu prea se egzista departajari.
da' bine ca mi-a zis ca am fost miseala. ca io nici intr-o mie de cafele nu mi-as fi dat seama.

daca vrei te extirp pana maine, scrii postul si dup-aia scriu eu unul acid umilinta de a citi un post acid despre umilinta de a fi scos si tu inca unul si tot asa... si apoi uitam de ce-am inceput razboiul si ne oprim doar cand dam bot in bot pe strada cu doua tancuri si restul lumii anihilate... :)
i'm gonna buy a gun and start a war! yay!
*scoate bandana din dulap*

merimeriquitecontrary said...

citat din buddy wakefield: "maybe tonight after the show my family and your family could get toghether and have a war... it's very popular now. i don't know if you've been watching the news"

:P