Tuesday, December 19, 2006

Adio, plec eu din poporul meu...


This is the end. My gentle friend, the end. Of all elaborate plans, the end.

Mai pe romaneste, voi lipsi din peisaj pana la Craciun. Tineti pumni stransi [sa se stranga cat mai multi] sa pot sa ma tin departe si sa ma abtin de la scris in perioada care vine care va fi petrecuta a deux la lumina lumanarilor si la bogatia potolului, eu si cartea, muncind non-stop.

Lucruri pe care le putei face in lipsa mea: sa jucati pe masa [recomand locuri cat mai populate si cantitati de bautura gargantuane], sa vedeti cai verzi pe pereti [nu, nu pe-aia de la mine din camera.], sa numarati minutele pana la intoarcerea mea pe degetele de la mainile prietenilor, sa framantati cozonaci, sa invatati sa suflati in tuburi din-alea pentru modelat sticla pentru ca sa aveti cele mai misto globuri de spart, sa pierdeti ore intregi pe Olga's Online Museum, s-o cititi pe Scrintina, sa faceti abatjoururi din hartie de orez, sa invatati sa tricotati, sa va iubiti pe terasele blocurilor, sa mirositi a brad, sa faceti repetitii pentru colinde, sa deschideti usa, crestine, ca-n mod sigur venim, sa invatati sa scuipati printre dinti, sa va cititi Un loc placut si numai al lor, sa va ipotecati casa pentru cadouri de Craciun, sa adunati scame colorate din buric, sa faceti concurs de gafe si mai ales sa dati oilor voastre sa-nghita lampi aprinse [multumita lui Half-handed Cloud].

Buddy Wakefield: "You still don't know you're amazing! You still don't know you're amazing...You still don't know you're amazing for the things that You see! [...] My point forever endlessly"

Va multumim pentru atentie si va rugam sa reveniti dupa 24 ale lunii cand debandada va incepe de nouveau cu si mai multa verva.

Sunet de ton.

12 comments:

drull said...

Mai pe scurt meri se duce probabil la bunici

Monica said...

monica said...
na, ca m-ai pleostit...te du, dar, cu bine si sa revii negresit...

cu gol in suflet( mamaaaaa, partir c'est mourir un peu;;)

Zaza said...

pe cuvântu'meu, când vii esti de jurna la frecat puntea! :))

spor la chicklit!

merimeriquitecontrary said...

ar vrea ea sa se duca la bunici, da': 1.ca nu prea mai poseda [face schimb de una bucata sora binecrescuta pentru bunica gatitore si croitoreasa.]
2.are despre munca la galera

mona, parol, ca ma-ntorc. sa m-astepti cu flori in gara!

zazistina, o sa fac shmotru la punte, da' sa nu gasesc debandada cand ma-ntorc: creiere ingropate-n rom, desfrau cu maimute si catarge rupte pentru rochii de bal. intelesu-m-ai?

mărie said...

Have yourself, a meery little Christmas. si iti urez tot albul din dotare. :)

Zaza said...

@merimeri: heh, asta nu depinde numai de mine, stii tu preabine! :))

drull said...

meri nu a plecat inca?

Corina said...

Mai.. si ur lil Sony baby cum sa-ti intre in posesie? Ca nici nr tau de tel nu il mai am. Pierdut mobil de Romania. Sa dai un mail, ceva. Spor la colindat!

Anonymous said...

rabdare om avea,iar prostii nu facem, sa stiiii...

Anonymous said...

craciun fericit! :) cand te intorci sa dai un raspuns la leapsa asta despre revolutie :P

Zaza said...

unde esti, baaaa?! ;)

Anonymous said...

draga mea, eu sunt o cititoare atenta.
dar... intarziata:)
acum doar ce-am citit reclama pe care mi-o dedici făţiş si ma grabesc sa-ti multumesc :))