Thursday, December 14, 2006


Pe cocoana Zaza, dupa o sesiune de dresaj diplomatic, iar o trimit in chip de porumbel voiajor peste mari si tari, nitel mai la stanga de taramul unde se lafaie iurte, case pe picioare de gaina cu hoaste inauntru, Ivan cu stiuca si turbinka, turnulete daurite si alte minuni ale lumii. Madama nu va sta la hotelul din gheata, dar probabil ca la o tura -doua tot ii va insfaca pe renii lui Mos Gerila si-i va flocai inaripata/inaripanta prin Helsinki, ce nici aia pe fino-ugrica lor grohaielnica [nu e un atentat identitar, e o comparatie mai dubioasa. incerc sa va calesc evident] n-o sa stie cu ce vorbe de dulce exprimand uimirea s-o boteze pe doamna bine din sania indracita cu pledul fluturandu-i in urma.
In calitatea-mi de buvier [non, pas ivrogne] sunt profund jignita ca nu-mi va ajunge la gura votceluta [Finlandia lor nu e a noastra, si nici a urmasilor...nici macar a urmasilor urmasilor la puterea 100 ai nostri]. In calitate de pescar de suflet [adica fals pescar, orfan...mamelor*palma caus*] am sa scap caviarul, manciurica, somonelu', batogistul...deci iara necorespunzator.
Acolo se va-nfasura pe cat de juna, pe-atat de capsuna, in fumurile de la Fabrica de Cabluri unde se va deda la discutii 'telectuale [cu capul adecatelea] si pompozitati maximale despre trocul international si libertatile culturale [sic!].

Ofranda de despartire zazelnica: Tadaaaam! Acrituri multiple cu scopuri revigorante pen' c-am auzit noi cum va dadeati rendez-vous la drum de seara c-o dama de ghinda in fata minibarului si ca planuiti o explorare temeinica a acestuia din urma.
Calatorie sprancenata sa-i uram deci gagicii cu zambetul in colturi, primului meu matelot care acuma sforaie de se misca-ntreaga cala!
Adio, adio, [batistuta de matase cu monograma si dantela pe coada zbenguita-n vant]!

S-am incalecat pe-o capsuna si v-am zis, evident, o mare minciuna!

P.S. Cu cultura-nainte, mars = Cu-cu, cu-cu!

P.P.S. Poza pescuita de pe Postsecret, care s-a decis in urma acestei declaratii profunde ca poarta numele de "Post Sictir".

Somebody stop me!

7 comments:

Zaza said...

buei sa fii cuminte, sa dai de mancare la dobitoace si sa freci puntea cum catran cum se cuvine, ca de nu, Baba Iaga se numeste!!! ;))

Anonymous said...

Uh, cind am vazut poza, am crezut ca mi-a citit cineva gindurile. Mă 'spaiminti ;))

Anonymous said...

eu vreau sa stiu ce e cu ghiurcanele alea acre din josul pajinii...de ce cantitate asa de mare, adicatelea?

merimeriquitecontrary said...

pai cum madam nu stii ce alina moraturile???

e pentru the morning after the perilous quest inside the minibar. evident. :P
de fapt zeama de moraturica dar si cornichonii ca lavlav.

merimeriquitecontrary said...

si tu zazelo taci si plimba renii la bulivar.

Zaza said...

Booo, de la *aia*!

merimeriquitecontrary said...

intotdeauna dansa niciodata *aia*. :P