Monday, December 18, 2006

Interogatoriu


Oricat mi-as pune vesta antiglont si ochelarii blindati, tot ma nimereste Mix din plin. Am fost supusa unui interogatoriu riguros si piticii trimisi sa-mi sara coarda de pe creier au aflat urmatoarele:

1. Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al 4-lea rand
"Iubaretul Singuratic, fan Who si Floyd, caut puicuta pentru prietenie, dragoste si pace. Zona Stockport."
[Nu, nu citesc matrimoniale :)]

2. Fara sa verificati, cat e ora?
2:15

3. Verificati
1:40

4. Cum sunteti imbracat?
Tricou mov lalai si pantaloni portocalii bufanti [da, pijamaua mea este dubioasa si eu sunt mandra de ea.]

5. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
La abat-jourul meu nou din papier mache.

6. Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului?
Pulp - Acrylic Afternoons, catelul sforaind si masina de pompieri.

7. Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
Am cheltuit salariul pe cadouri de Craciun si am mancat pentru prima oara in doi ani un Bon Fillet de la KFC. A fost extrem de bun, astept sa-mi creasca al treilea picior.

8. Ati visat ieri noapte?
Da. De ce? De ce?

9. Cand ati ras ultima oara?
Acum 2 ore la Seinfeld.

10. Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?
Cai verzi, poster de la Orfeu sau cum sa te dezbraci de pene, poza cu sora-mea cand era mica si draguta pe plaja la mare in fata cortului marime uriasa, un paienjen de care mi-e frica si o panglica rosie de care sunt agatate cu carlige multe poze si reproduceri dupa tablouri.

11. Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
O biblioteca cu toate marile carti pe care nu le am inca si o dubita hipioata cu flori an' stuff si un concert Pulp la mine-n curte.

12. Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
Ultimul film adevarat: Gadjo Dillo. Ultimele filme mushy: Chocolat si You've got mail. [Multumesc pe-aceasta cale TVR1 si Acasa ca mi-au dat ocazia sa revad doua filme complet siropoase pe care le-am savurat pana in ultima secunda].

13. Ati vazut ceva neobisnuit astazi?
La mine in camera?

14. Ce parere aveti despre acest chestionar?
Esential pentru supravietuire la 2 noaptea.


15. Spuneti-ne ceva ce nu stim inca
Ma cheama si Ioana, dar cine-mi spune Ioana va merge sigur in iad.

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita?
Ilinca, Eva.

17. Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de un baiat?
Luca, Matei. [stiu, cei patru evanghelisti erau 3...]

18. V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
Da, la Londra [n-am avut in veci nici o umbrela] sau la Paris in curte la Musee du Cluny.

19. Ce ati dori ca D-zeu sa va spuna cand intrati pe Portile Raiului?
Trezeste-te, Gicuta[imi place sa cred ca numele de alint al lui Dumnezeu pentru mine e "Gicuta"], tre' s-ajungi la scoala.

20. Daca ati putea schimba ceva in lume in afara de politica, ce ati schimba?
Mentalitatea unor oameni care-si irosesc viata stand poponetz si plangandu-se cat e ziua de lunga.

21. Va place sa dansati?
Da, dar depinde. Cu cat e locul mai public si momentul mai nepotrivit.

22. George Bush?
"Somewhere in Texas there's a village missing their idiot".

23. Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor?
You've got mail.

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?
Ii voi pune la zid pe:
Jen, Coszmin, Kus si Mimi. Ho, ho, ho!

10 comments:

Monica said...

Meeeeeeeeri e Monicaaaaaaa???
deci:pj la fel, concert la fel, copchii la fel, filmu'de aseara la fel..abajur nu:( :))

drull said...

Drull a inceput sa citeasca pe meri. El nu intelege de ce meri nu e meri.

merimeriquitecontrary said...

meri e mereu meri :P pentru ca in momentul in care meri o sa se ia in serios lumea se va transforma intr-un strut, deci veti sti cu siguranta.
in ultima vreme insa meri a somat pen' ca au dat miseii cu lepse in ea.
da' si cand imi iau io mitraliera!

drull said...

Strutii face oo mari. Eva e un nume bun, daca Drull ar avea o urmasa (legitima) i-ar zice Ava, Eva in limba natiei lui, fiindca asa o chema pe strabunica lui

merimeriquitecontrary said...

si dac-ar fi nelegitima? :P i-ai pune un nume gen salomeea? izabela? :)

drull said...

Poate Ilinca :D Oricum Drull nu ia aceasta posibilitate in serios, tine bine socoteala semintelor sale

drull said...

Se pare ca Drull a nimerito ciudat. Majoritatea veveritelor de pe blogea au scris si Eva la intrebarea aia. Hmm.. meri sau nui originala sau asta e o chestie in limba veveritelor pe care Drull nu o intelege(evident). El era serios in optiunea lui si a ezplicat si motivele

merimeriquitecontrary said...

merie fericita ca are cititori responsabili si utili societatii. :P
crede ca blogul ei este raiul drepturilor omului [si ale femeii].

dar cum blogul dansei este o gluma, de fapt mesajul asta se va autodistruge in 10,9,8...

merimeriquitecontrary said...

eu cred ca toti astia ma citeste. si d-aia.
de fapt trebea sa ma cheme eva pe mine intrucat eram prima nepoata a bunicului meu, deci prima femeie. :)
si ma striga mereu marieva, asta cu eva e o razbunare!

drull said...

Drull e uimit de coerenta gandurilor lu meri:D