Monday, December 11, 2006

Paparazzi

Investmantata-n vorbe de doamna, si piruete printre tapiserii, tricouri cu pirati [ce-a vazut Parisul], incoversalita strans, una dintre Fetitele Fortapufoasa la Bruxelles, in postura de curteanca zvapaiata gata sa sara din poza si sa-i traga o harjoana-n budoar de nu se mai vad ghilositele de-atata dezordine.
In premiera absoluta din putul Internetului si pana la muritorii de rand, in cadrul concursului "Zazelnita , DIY cu spor*"", unica si colindatoarea, in coltul rosu cu zambete complice: Zaza Mirabilis cu gura pana la urechi si-napoi!

Si daca te vrei mai barbata, Zoitico, ia vezi ca te pun cu cap de berbant cum face don Copley . S-atunci sa vezi gratia plena.


*D-I-Y [Do It Yourself] Atelier de zarghit Zaze imaginare.

7 comments:

Zaza said...

fa-i suvitze blonde si da-i drumu' pê strada, sa vezi, o mai agatza cineva, cu conversi cu tot? ;))

eu la suvitze am renuntzat. Nu ma omor dupa folie de friptura pe creier, fie si treizeci de minute, asa de amoru' artei :))

da, rânjetu' e real, pe cât de Cheshire cat posibil în astfel de hummm, circumstanta, na! ;))

ps: nu-s bruneta, da' ma tratez :))

merimeriquitecontrary said...

sau te trateaza madam hairdresserita?[imputernicita la par] :P

merimeriquitecontrary said...

disclaimer: si sa nu creada cetitorii ca autoarea blogului de fata n-ar avea si ea niscai afaceri cu zambetele astea.

Zaza said...

Draga, uite saptamana trecuta am terorizat frizeria, ca io i-am zis sa ma tunda scurt si ea a inteles "baga mare, cu ciobu'".

Sh-acuma arat ca o sharla de-aia din '44, de s-a-ntins cu toata Feldkommandatura din Grossparis. :))

Uff si aia de la Cranberries are paru' mai lung ca mine, da io i-am zis exact pe dos Inventatorului, ca am si io amor propriu, ce naiba.:D

Nu-i nimica, pan' la vara, in Vama, creste el. Sa tot impletesti cositze metafizice cand bate vantoasa aprig de la pupa ;))

Corina said...

speaking of haircuts, mie-mi pare bine ca preturile prohibitive la saloanele de coafura din NY te fac sa iti lasi parul lung... acum am devenit brusc mult mai suava, hehe :)

merimeriquitecontrary said...

m'am murphy, ce-mi aud urechile? va faceti hipioata?

s-apoi tre sa-mi vedeti nepriceperea in muma padurii style de a-mi taia singura bretonul [taiat cu ciobul ar fi un eufemism]...si din paj a la mireille mathieu [fosta rapunzel] am ajuns un fel de pudel gone wrong :P

e numai vina codrutei [gagica care se lupta din an in pasti cu latele mele] ca a emigrat la new york. poate-i faci o vizita miss murphy.

Zaza said...

Si din paj à la Mireille Matthieu, vai de mine bucura-te cea plina de har ca tu de porcaria aia de coupe au bol mai poti sa scapi, frectzia cântatoare însa se aude ca nu, ca zice lumea ca are contract cu L'Oréal alta freza sa nu-si faca în veci. Saraca!

Un moment de reculegere, va rog! ;))