Friday, December 15, 2006

La Cutite [Contagioase]


Dintru inceput am fost convinsa ca vocea taioasa si rece ca un diamant soptit a tipei si ritmul repetitivo-alienant din Silent Shout, nu-mi vor prinde urechea-n vartej. *stramba din nas*
Apoi dintr-odata i-am inghitit ca pe floricelele nemestecate, care chit ca te zgarie pe gat de nu te vezi le tot indesi cu pumnul nesimtit in gura. Basca, ca-ti mai si raman printre dinti unde ai de munca mult cu periuta, ata dentara si limba pana sa-si faca iesirea triumfala.
Cei doi indivizi transanti isi sculpteaza o nisa confort III in lobul urechii mele. Ajutor! Si pe masura ce cioplesc cu sarg eu ma trezesc gasind tot mai multe insemne obsesionare in capsorul patrat.
Si ma trezesc la ora 3 dimineata cu Neverland in cap on and on, urmat agale de Heartbeats care ca feeling imi aduce cu 1979 al Zdrobitorilor de Dovleci.
Dau pumn in cap ca sa schimb postul pe ceva mai melodios si mai putin robitor si sare drept la Keep You Kimi remixat tot de cutitasi.
This might be the beginning of a beautiful [peculiar and savory] friendship. Pazea!




Tin sa mentionez ca am vrut sa va dau Neverland, dar amicii de la iutiub se spala pe maini de piesa asta. Exemplu de versuri:
Vulnerable heights Feed the hand that bites me Following the steam into another room Standing in the corner Is this my home Showing us love that none of us can I'm singing for money That burns in my hand

No comments: