Sunday, October 15, 2006

Mori de vant

Ada e un om frumos fara seaman cand canta. Fata aspra i se lumineaza, trasaturile se indulcesc, ochii i scapara, tu-ti pierzi orice echilibru si gand propriu si intri in poveste.
In Quijote cred fiecare moment, in Quijote mi se confirma scopul adevarat al luptei mele cu morile de vant pentru un singur lucru care conteaza cat toata viata mea, in fata caruia stau mereu in chiloti, si mi-e tare frig, mi-e cald, mi-e rusine, mi-e bine, imi iese fericirea prin urechi, tristetea printre firele de par.
"Sunt nebun, ca sa ma recunoasca si ea..."
Cand un singur om poate sa-ti faca asta, sa-ti aduca aminte de asta in my book nu mai e nimic de discutat. Poate doar de ascultat de-aici



Suverana Stapana

Quijote:
Suverana stapana pe viata si moartea mea
Iti scriu ca sa stii ca exist undeva
Iti scriu ca sa stii cat ma chinuie absenta ta
Sunt gata sa mor sau sunt gata sa te iubesc
Dar, deocamdata sunt gata nebun, sa-nnebunesc
Vreau sa-ti dovedesc ca merit sa te iubesc
Vreau sa-ti dovedesc ca merit sa ma jertfesc
Imi voi smulge parul si hainele, ma voi zdrobi de stanci,
Voi alerga desculti prin spini, prin zapada si prin ape adanci
Voi muri si voi invia pentru iubirea ce-n mine vesnic va triumfa.
Iar daca nu-ti va pasa, te voi iubi si asa, chiar daca nu-ti va pasa.

Subterana Stapana

Sancho:
Imi vine sa plang
De ce nu sunt Dulcineea la piept sa te strang
Oooo, suflet de piatra de-ar fi
Scrisoarea ta o s-o invete ce-nseamna a iubi.
Si cand va afla ce vrei sa faci pentru ea,
Si cand va aflaaa
Cand va aflaaa pentru ea te vrei zdrobi de stanci,
Pentru ea alergi prin spini si plangi, pentru ea iti smulgi pletele
Pentru ea iti smulgi hainele, pentru ea visezi, mori sau traiesti
Pentru ea te lupti, dormi, taci sau vorbesti,
Pentru ea faci ce faceau toti deznadajduitii lumii...
Pentru ea ii razbuni, ii salvezi sau ii ciopartesti pe unii..

Cearta

Da' de ce sa te zdrobesti de stanci?
Da' de ce sa-ti smulgi parul si hainele si sa plangi?
Da' de ce, de ce sa te chinui asa?
De ce, de ce, de ce...ca n-ai motive pentru-asa ceva!

Quijote:
Tu de ce nu taci cand nu intelegi de ce fac
Ce voi face?
De ce nu ma crezi ca e bine sa fac
Ce voi face?

Sancho:
Pentru ca n-ai motive x 4
N-ai motive te chinui ca parasitii
N-ai motive sa-ti smulgi parul ca deznadajduitii
N-ai motive sa te zdrobesti de stanci ca smintitii...
N-ai motive x 4

Quijote:
Vreau sa-i arat ca fara motive daca fac asa,
Cate-as putea face daca macar un motiv as avea!

Sancho:
Atunci ai motive... [to be continued]

No comments: