Sunday, September 17, 2006

Sticleeee goaleeee!




Am descoperit acum o vreme ca-mi face placere sa impart tot ce am cu altii (da, stimate doamne si preaslaviti gentlemeni). De la cuvinte frumoase, culori din coltul ochiului, melodii, poze, carti, cduri (desigur in cazul acestora doua din urma cu greu mai iau dansele drumul spre casa...*insinuating wink*) pana la foamyness (i.e. rants, plangaciosenii), lacrimi, urlete, isterie, durere (poate totusi mai putin dintr-astea).
Cu alte cuvinte aici se afla corabia mea construita intr-o sticla. Step into my ark if you dare sail away on display.
Acesta este motivul cat se poate de egoist si neprofesionist pentru care a rasarit blogul acesta.
La urma urmei exista atatea lucruri frumoase *fara numar, fara numar* incat oamenii trebuie bombardati cu ele.
(frumosul e fara doar si poate o chestiune de gust insa...aici intervine egoismul meu care va zice: na, luati mancati, acesta este gustul meu!)

Her Merriness


p.s. cartea de bucate indica pentru papilele ilustrative un chagall inaripat (cantiques IV) ca specialitatea zilei

1 comment:

merimeriquitecontrary said...

fetita mea stimata...mai viziteaza-ma ca-ti dau dulciuuuuri pentru ochi si causticitate pentru suflet. (not...poate niste soda asa de gust)